Tabata metoda

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
urSus
Příspěvky: 520
Registrován: 30. črc 2008 3:15

Příspěvekod urSus » 10. pro 2009 22:30

wole sa pretrenujes jak SVINA, zbytocne tolko toho
It's truly a pure sport. No one goes into powerlifting for the money, fame or because it will get you laid. Anyone who is a part of it is truly in love with the sport and the quest to get stronger.

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 13. pro 2009 17:04

Keď budem dosť spať a jesť, tak nie (zatiaľ regenerujem dobre). Musím trénovať max. silu aj vytrvalosť, inak v zápasoch nemám šancu. Keď budem trénovať len jedno z toho, tak to bude leda tak na chuja (druhé bude zaostávať). Je veľa fighterov čo cvičia 2 fázy každý deň a oproti tomu to mám zatiaľ easy :) Okrem toho som tak už jednu dobu trénoval a bolo to ok.
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

Uživatelský avatar
Reiben
Supporter
Příspěvky: 731
Registrován: 12. úno 2011 17:31

Příspěvekod Reiben » 26. pro 2011 13:57

"PAIN IS MY FUEL!"

Uživatelský avatar
Mr_piruletka
Příspěvky: 277
Registrován: 25. srp 2011 13:05

Příspěvekod Mr_piruletka » 26. pro 2011 14:32

k tomu by me nikdo nepremluvil :D

Uživatelský avatar
Crewe
Příspěvky: 66
Registrován: 18. bře 2011 15:31
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Crewe » 15. led 2012 16:43

Ahoj, dneska pojedu poprví tabatu a chci se zeptat, zdali se potom vyplatí dát si rychlí tuky. Protože jsem někde, četl, že když si člověk dá rychlí cukry (GLUKOPUR), tak se jakoby překazí ten proces ve spalování dalších 48 hodiny, nebo kolik to přesně je. Já osobně si dávám půl odměrky toho GLUKOPURU = 15g. Myslíte si, že to bude vadit? Jde mi o hubnutí...
Díky.

Uživatelský avatar
Korba 11
Supporter
Příspěvky: 197
Registrován: 22. čer 2011 15:18

Příspěvekod Korba 11 » 15. led 2012 18:01

Téměř vůbec jsem nepochopil tvůj dotaz. Pokud ale cvičíš Tabatu k podpoře hubnutí (HIIT), tak se zkus vyvarovat určitou dobu před i po jakýchkoliv sacharidů. Ideální je to cvičit například ihned po ránu před snídaní a přibližně 60-90 minut potom nejíst žádné sacharidy. Pokud bys měl fakt hlad, tak si dej nějaký bílkoviny klidně s trochou tuků ale myslím, že se to dá vydržet.
Jeho revírem je činkárna, jeho tempo je vražedné, jeho protivníci jsou pumpovací slečinky, obsazené dřepovací klece a zavřená posilovna... Korba 11 cvičí ve dne v noci!


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti