Trénink 5x5 inspirovaný Regem Parkem

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

Brusik
Příspěvky: 208
Registrován: 7. úno 2009 19:44

Příspěvekod Brusik » 28. říj 2009 11:34

a neslo by pridavat tech 5kg misto po kazdym treninku tak po tydnu? nebo to uz neni ono?

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 28. říj 2009 11:37

mozes aj tak ... ze miesto po 1 treninku kde by si pridal 2.5kg pridas po dvoch 5kg, to je tiez riesenie
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Brusik
Příspěvky: 208
Registrován: 7. úno 2009 19:44

Příspěvekod Brusik » 28. říj 2009 12:15

stanley píše:mozes aj tak ... ze miesto po 1 treninku kde by si pridal 2.5kg pridas po dvoch 5kg, to je tiez riesenie

Dobre tak zatim to pojedu takhle, a casem asi koupim ty 1,25kg

Uživatelský avatar
Miraa
Příspěvky: 2325
Registrován: 10. lis 2007 22:35

Příspěvekod Miraa » 7. lis 2009 19:51

cau,přemýšlím o tomhle tréninku,ale jelikož cvičím doma,tak nemám možnost cvičit klasické hyperextenze, tak bych to rád nahradil tímhle způsobem, třeba je to i varianta hyperextenzí (nevím :) ) : je to vlastně opak klasických hyperex. , akorát že klečím na zemi a záda jdou dozadu k zemi a zpět...nevim jestli se to dá takhle cvičit,takže se radši ptám!

díky...

Uživatelský avatar
skWor
Příspěvky: 1657
Registrován: 27. srp 2008 17:23

Příspěvekod skWor » 8. lis 2009 7:10

Hele, zas tak moc se nestane, kdyz ty hyperxtenze vynechas. Mne zde spis pripadaj ajk takova tecka u rozcvicky. A za tech par tydnu se zas tak moc neposere!
Impossible is a word to be found only in the dictionary of fools. – Napoleon Bonaparte

Uživatelský avatar
FrankSinatra
Příspěvky: 1484
Registrován: 8. bře 2009 12:58

Příspěvekod FrankSinatra » 8. lis 2009 10:14

daj si lahke GM

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 8. lis 2009 10:19

FrankSinatra píše:daj si lahke GM


alebo lahke rumuny ...
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

pali
Příspěvky: 315
Registrován: 9. zář 2009 18:06

Příspěvekod pali » 11. lis 2009 13:32

FrankSinatra píše:daj si lahke GM


ja to tak idem a zatial v pohode. dokonca ma ani neboli chrbat, co sa mi predtym stavalo jak keby som len teraz zacal poriadne pracovat na strede tela

Paul T.
Příspěvky: 84
Registrován: 19. bře 2009 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvekod Paul T. » 28. bře 2010 20:47

Rega Parka som šiel, skôr ako silovku... jediné, čo mi vadilo, boli drepy s intenzitou 80%+, 2x týždenne 3x5op... to bolo na mňa proste moc, ísť dva-krát do týždňa ťažké drepy 3x5...

Ale inak bol trenál gut :)

Uživatelský avatar
FrankSinatra
Příspěvky: 1484
Registrován: 8. bře 2009 12:58

Příspěvekod FrankSinatra » 29. bře 2010 16:00

Sonny Black píše:Rega Parka som šiel, skôr ako silovku... jediné, čo mi vadilo, boli drepy s intenzitou 80%+, 2x týždenne 3x5op... to bolo na mňa proste moc, ísť dva-krát do týždňa ťažké drepy 3x5...

Ale inak bol trenál gut :)
sorry ale 2x do tyzdna drepy 3x5 je oddychovy trening :)

Paul T.
Příspěvky: 84
Registrován: 19. bře 2009 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvekod Paul T. » 29. bře 2010 21:19

Přesto, že je dnes v oblibě držet krátké pauzy mezi jednotlivými sériemi, Reg doporučuje odpočívat mezi sériemi 3 - 5 minut a soustředit se na co nejvyšší váhu, kterou byste měli i zvládnout, protože jenom díky tomu se dočkáte maximální růstové odezvy.


Pokiaľ vydržíš ísť drep s intenzitou 80%+, 3 série po 5 op., 2x týždenne, tak si dobrý :)
Na mňa to bolo moc...

Uživatelský avatar
FrankSinatra
Příspěvky: 1484
Registrován: 8. bře 2009 12:58

Příspěvekod FrankSinatra » 30. bře 2010 18:04

vydrzim aj 5x5 s velkou intenzitou 3x tyzdenne bezproblemou, lenze by ma to maximalne nebavilo a este viac by som si znechutil drepy :)

Uživatelský avatar
cha cha
Příspěvky: 1119
Registrován: 10. úno 2007 15:10

Příspěvekod cha cha » 30. bře 2010 18:12

FrankSinatra píše:vydrzim aj 5x5 s velkou intenzitou 3x tyzdenne bezproblemou, lenze by ma to maximalne nebavilo a este viac by som si znechutil drepy :)

Vydržíš, protože ti včera dali občanku a dřepovat jsi se naučil předvčerejšky. :-)

Abych nežral, dvakrát za týden bych těžší dřepy taky snesl. Ale přidat k tomu ještě nějakej jinej sport, tak mě permanentně bolí kolena.
Joe: "This is the '90s. You don't just go around punching people. You have to say something cool first"
Jimmy: "So if you hit someone with a surfboard, you say Surf's Up?"

lustriman
Příspěvky: 4
Registrován: 15. říj 2010 15:56

Příspěvekod lustriman » 15. říj 2010 16:02

Zdravím,rozhodl jsem se cvičit tenhle trénink,ale nechápu jak u shybů a kliků na bradlech přidávat to závaží.

Uživatelský avatar
DeathF!sh
Příspěvky: 834
Registrován: 14. led 2009 17:13
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod DeathF!sh » 15. říj 2010 16:42

no pridavas ho na pasek bud na retez nebo na specialni osku a jen pridavas kotouce :) zrovna jedu REG park a je to trening ktery mi dal za dva roky cviceny urcite nejvic . Uz sem ho sice jel ale az ted sem to jel fakt poradne:)

cvicim ho doma takze sem misto zhybu dal pritahy Vč v predklonu a misto bradel sem dal uzke benche




_________________
Drepovanie s činkami je základom každého programu na nohy a je preslávený ako nepopierateľný kráľ všetkých cvikov. Takže prestaňte cvičiť a poďme drepovať!


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů