Total-Body Training (TBT)

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

smash
Příspěvky: 38
Registrován: 24. kvě 2009 16:45

Příspěvekod smash » 9. říj 2012 9:27

ahoj chci se zeptat zda-li ma cenu jet tento trening pokud ze zdravotnich duvodu nemuzu jet DL. Zkousel jsem prvni den s mensi vahou na DL a stejne mě bolí v kříži. Už jsem si postoj nechal několikrát kontrolovat, ale i tak mě ty záda chytají.

Jsem zvyklí jet i drsnější treningy takže jsem achoten ho nahradit několika cviky najednou, ale vím že to pujde těžko. Má někdo nějákou alternativu?

Předem dík za odpověď.

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 9. říj 2012 14:19

ked maš naozaj zdravotné problemy (a nie vyhovorky ako vačšina chalanov tu) tak smaozrejme ten DL by som vynechal skusil by som bnapr hyperextanzie najskôr bez závažia pekne precitiť ohýbať chrbát do klbka tk mi to aspon ukaziovla jeden borec že ked niekto ma zranený chrbát je to fajn, a postupne aj ine cviky napr GM ak ťa pri tom chrbát nebolí, rumunsky mrtvy s JC, s VC, pridávať vahy a myslim že by to šlo,
spravil by som to asi tka že by som šeil tréning podla rozpisu ako je tu a ked tma maš DL, alebo doťahy, tak by osm ich vzdy vymenil za nejaky iný cvik na posilnenie spodného chrbta, ale neviem isto počkaj čo ti poradia ostatní, skusenejší..
_________________
Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
Domingster
Příspěvky: 69
Registrován: 2. říj 2011 12:01

Příspěvekod Domingster » 9. říj 2012 14:28

Lofas: Jen k tomu ať přidává GM. Nevím, jestli to je dobrý nápad, protože z GM mě tak brutálně bolelo v kříži, že už do toho nikdy nejdu a to jsem se to snažil technicky s malou váhou. To DL je proti tomu pohodička. :D

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4145
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 9. říj 2012 15:11

Pokud boli zada z mrtvol, budou i z GM a hyperextenzi pravdepodobne taky. Nech si zkontrolovat spravnou polohu patere, je mozny ze mas lordozu...

Nez se vrhnes na tyhle cviky chce to poradne posilit core, kde je ale technika taky zivotne dulezita...
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

smash
Příspěvky: 38
Registrován: 24. kvě 2009 16:45

Příspěvekod smash » 24. říj 2012 22:13

díky... nakonec to bylo spíše v technice, myslím, že pokud budu váhy přidávat rozumně tak by ten MT měl jít. Jinak ten GM je fakt divnej cvik jedu ho opravdu s malou váhou protože mi prijde, že mi jinak rupne v kříži. :D

jeremis
Příspěvky: 6
Registrován: 27. říj 2012 8:28

Příspěvekod jeremis » 27. říj 2012 8:35

jasne že s malou váhou najskôr treba techniku

Interista
Příspěvky: 29
Registrován: 14. čer 2011 0:00

Příspěvekod Interista » 14. pro 2012 1:40

borci ako je to s váhou? cviči sa pyramidovo alebo je váha rovnaká počas všetkych serii ?

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 14. pro 2012 14:44

rozcvicka a potom predpisane serie s rovnakou vahou
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Interista
Příspěvky: 29
Registrován: 14. čer 2011 0:00

Příspěvekod Interista » 14. pro 2012 20:29

A
bench
zhyby nadhmat
drep
military press
bicepsove zdvihy
francuzsky tlak s jednoručkami

B
front drepy
tlak s jr v sede(ramena)
bench hlavou nahor
mrtvy ťah
kladivove zdvihy/vypony
francuzsky tlak

C
tlaky s JČ hlavou dolu
pritahy VČ
rozpažovanie
skull crushers
drep
sumo mrtvy tah

takýto rozpis by mohol byť?
Naposledy upravil(a) Interista dne 18. pro 2012 21:02, celkem upraveno 1 x.

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 18. pro 2012 17:47

v TBT kazdy treninkovi den treba 2 cviky na spodok minimalne (neratajuc priame precvicenie lytok)
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Interista
Příspěvky: 29
Registrován: 14. čer 2011 0:00

Příspěvekod Interista » 18. pro 2012 20:53

stanley píše:v TBT kazdy treninkovi den treba 2 cviky na spodok minimalne (neratajuc priame precvicenie lytok)

aj v pripade že sa potrebujem viac zamerať na hornu časť?

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 19. pro 2012 0:29

Interista píše:
stanley píše:v TBT kazdy treninkovi den treba 2 cviky na spodok minimalne (neratajuc priame precvicenie lytok)

aj v pripade že sa potrebujem viac zamerať na hornu časť?


dpče tu sa každý chce zameriavať len an hornu časť.., buzničky prihriate :D
_________________

Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4145
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 19. pro 2012 1:34

Trenink bez drepu, tahu nebo nejake jejich variace neni trenink :D
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 19. pro 2012 15:15

Interista píše:
stanley píše:v TBT kazdy treninkovi den treba 2 cviky na spodok minimalne (neratajuc priame precvicenie lytok)

aj v pripade že sa potrebujem viac zamerať na hornu časť?


zo 6 cvikov mas problem dat 2 na spodok? ale chod do Kitsee
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Interista
Příspěvky: 29
Registrován: 14. čer 2011 0:00

Příspěvekod Interista » 19. pro 2012 17:33

tak diki za zjebanie :D mam len tu smolu že do nôh naberam lepšie ako do rúk, hlavne čo sa aj tuku týka...každopadne teda zaradim ten rozpis z prvej strany:)


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů